Utan Titel

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Alma - 28 juni 2012 21:11

Tjenare mittbena! Jag vet, jag har tagit en "liten" paus från bloggandet men men. Idag har jag vart med Jojjo och vi drog till Konsum och jag köpte:
Nutella

Hard top Lakrids

Is-former

JO juice

Våffla (glassvåfflor)

Sen så skulle hon spela fotboll så jag fick skjuts hem och mamma är sjuk idag så jag gjorde rent grisarnas bur (marsvinas) och diskade. Sen kom pappa och brorsan med pizza:D och jag blev superglad.

BTW!

Imorgon ska jag till GÖTEBORG!!!!!! Jag är så jävla glad och överspidad. Där ska vi så klart till Liseberg och "go crazy". Ska dit med mina kusiner och deras föräldrar och min familj. Nu ska jag packa (och spela GSM xD)


Känsla: SkitLycklig!   

 

Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards