Utan Titel

Alla inlägg under september 2012

Av Alma - 10 september 2012 17:42

Idag så var det premiär för mig. Jag började på en ny skola. Jag kände mig jättevälkommen och hälften av dom som går i klassenär mina gamla klasskompisar. Skoldagen gick jättefort och vi tog skolfoto (hoppas det blev bra!) 
Nu ska jag spela BloonsTD5 (Bloons Tower Defense 5). Hejdå :D


Av Alma - 6 september 2012 16:33

Idag är jag sjuk (Vilken överraskning!!). Jag har varit hemma alla dagar utom måndagen denna vecka, och tänker vara hemma imorgon oxå. Känner mig helt forever alone. Jag vet jag är sjuk men man blir deprimerad(stavning) av att vara sjuk! Man har dörren öppen och hör hur alla spelar fotboll, skrattar och har kul. Sen ligger an där inne och tittar på skitprogram :c Man får ta och hitta på något. Måla naglarna eller titta på en bra tvserie :)

Av Alma - 3 september 2012 18:41

Idag var jag i skolan, fasst jag kände mig lite småkrasslig på morgonen. Sen i skolan så blev jag bara segare och segare och sedan var det bara som att det stog still i huvudet :c Jag hade ont i huvudet, mådde illa och jag vet inte vad, jobbigt var det i alla fall. Så näär jag kom hem så tog jag mig en kopp te och lite kex, satte mig på altanen och ringde till bästa Clara. Det är skönt att få prata lite med kompisar ibland c:<33


Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards