Utan Titel

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Alma - 11 juni 2012 12:30

Jag har nu varit och sett Snowwhite and the Huntsman. Det var en asgrym film för er som gillar action. Den har samma handling som vanliga, gammla snövit men betydligt mycket bättre. Filmen har 11-års gräns och jag tycker åldersgränsen passar perfekt. Den skulle vara allderles för läskig för en 7-åring. Filmen är också väldigt vacker med många vackra landskap och fin natur. Filmen är väldigt bra gjord och man förstår nästan precis allt. Filmen har en riktigt bra röd tråd igenom sig. Om jag ska ta och vara lite skeptisk så var det väldigt hög volym. När dee onda kommer så är det nästan så att man får  hålla för öronen. Filmen är ochså ganska äcklig med fullt av krypande kryp och gammal, äcklig miljö men vilket ochså är bra.


Jag ger filmen: ♥ ♥ ♥ ♥

Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards