Utan Titel

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

30 April 2012 ~ Kort skoldag... Mums xD

Av Alma - 30 april 2012 15:05

Då var det skola som vanligt idag då :D. Men vi hade bara skola till 11.40, vilket var tur ;). I skolan så typ chillade vi bara. Vi gjorde NADA. Lärarna sa att vi skulle gå runt och leta pinnar. WTF?? Leta pinnar, hur onormalt är inte det?? :o. Jag fick i alla fall en liten chock xD. Så jag och mina "kompisar" gjorde inget. Sen skulle vi gå på tipspromenad och jag fick alla rätt. Jag är så Awezuum !!. Sen åt vi varmkorv, på skolan... Och nu sitter man här med kusinen och väntar, och väntar och väntar... På att pannacottan ska bli KLAR !!! Jag är typ kär i pannacotta :*). Men sen ska vi ju till majbrasan och bara gårunt och bli FETA ;D. Sen ska vi kolla på fyverkerier och hålla för öronen... Sen blir det väl att ligga däckad på soffan för att man har proppat i sig en massa skit, godis, popcorn, kringlor, choklad, sockervadd. Ussh, jag mår illa när jag tänker på det !   


Känsla: Förväntansfull    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma - 13 december 2012 17:27

Idag har varit en ganska fartfylld dag och det har hänt jättemycket. En LÅNG dag kan man säga. Vi hade massor med tråkiga ämnen och lite så. Jag har varit jättenere idag och typ gråtit ganska mycket men nu är det bra!! Skypear Med Filip. Alltid trevl...

Av Alma - 11 december 2012 18:02

Nu sitter jag och skypear med bästa Clara, Bästa filip och Bästa othilia :)Vi har lite kul :D ...

Av Alma - 2 december 2012 10:11

Igår var det födelsedags firande :) Jag fick inget av mamma och pappa eftersom jag fått min Samsung galaxy s3 :D jag är asnöjd! Jag har nästan lärt mig att skriva på den ;). Jag är så van vid att skriva på mina små knappar på min "mini pro" så det ä...

Av Alma - 30 november 2012 21:44

Idag är jag hemma hos Filip med mina bästisar, becka och axel. (Och Filip så klart). Men Clara kunde inte komma :(...

Av Alma - 24 november 2012 22:37

Igår fyllde min kusin 14 år. (säger man fyllde?)Så idag firade vi med suuupergod tacopaj och tårta. Det blev kul med småkusinerna och Skyrim. Tyvärr inga bilder idag...   Det är är bara för att min kamera är så dålig...  Jag får bomba med foton när j...

Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards