Utan Titel

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Alma - 20 april 2012 10:20

Igår (19 april) så hade jag 17 besökare, REKORD. Jag vet att 17 besökare inte är så mycket men jag är liksom ganska ny på bloggplatsen så för mig är det bra. Och idag så har jag redan haft 4 läsare. :D. så fortsätt gärna titta på min blogg. När jag kommigt upp till en dag med 50 läsare så kommer ett videoinlägg :)). Hoppas nu bara xD. 


Ha det bra... Korvstråganoff !! <333

Av Alma - 20 april 2012 09:49

Här kommer veckans frilla :))



  1. Sätt upp håret i en ganska hög tofs.
  2. trä på "bullen"
  3. Titta ner i golvet och fördela håret jämt runt bullen så att bullen täcks av håret.
  4. trä en hårsnodd över håret+bullen så att håret stannar där du höll det när du tittade sner i golvet. Sen brukar det ju aldrig bli bra första gången, så du får helt enkelt försöka tills det ser bra ut.
  5. Fläta två flätor av resterande hår som hänger ut. (Alternativt: Om du har hårspännen/(hårnålar) så lindar du håret runt bullen (lite under) och få håret att sitta kvar, då syns inte det resterade håret)
    ☺ Lycka Till! ☺ 
Av Alma - 20 april 2012 09:12

Idag är jag sjuk igen. Mina bihålor är typ igentäppta, näsan rinner, jag nyser 24/7 och jag hostar typ... heela tiden! Det är väldigt jobbigt. Som ni kanske vet så har jag vart tillsammans med en väldigt rolig, snäll och söt kille. Men idag tog det slut :((. Det var mitt val, så jag ska försöka att inte tycka så synd om mig. Jag är liksom inte redo för ett förhållande, det kändes som att jag var fel på någe sett, typ oseriös, eller något. Jag kunde inte komma på vad det var men enda sedan vi träffats efter att vi blev tillsammans så har jag känt mig så låst och det är inte honom det är fel på!!! Det är mig det är fel på och det vill jag bara förtydliga!! Jag hoppas att han kan träffa någon han trivs med och som trivs i ett förhållande. Nu vart det lite väl seriööst här och lite känslomessigt för mig.
BTW!
Idag finns inte PicNik längre :((. Fasst det är fail för att det finns fortfarande,,, såg jag nu xD. Konstigt... Så för mig är det en blandad dag, rent känslomessigt. Idag är det fredag och på fredagar så kommer jag från och med nu att lägga ut veckans frilla ;D. Sen kanske ibland kommer det att komma veckans hans (naglar). Jag hoppas att dem aktiviteterna kommer at få bloggen lite mer levande :)).


Ha det bra... Prinskorv !! <333

Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards