Utan Titel

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Alma - 31 maj 2012 17:37

Idag har jag varit i skolan och vi hade prov i sexualkunskap. det var inte så kul men liksom jag tror att jag klarade det xD. Men sen typ hade vi lite bla blabla... Jag orkar inte berätta aaaaaaaaallllllllllltttttttttttt. Men aa inget intressant. Sen hade jag en plan som gick åt skogen men aaa, Den tänker jag inte berätta för om den personen som planen var på får see det så kommer hon INTE att bli speciellt glad :o. Men Imorgon så ska vi iväg på "utflykt" med klassen. Det e typ 6:ans dag. Men jag ska inte gå i den klassen i 7:an så ja ska inte va med och göra alla saker, jag ska bara typ titta på xD. Men aah nu MÅSTE jag tydligen gå ner... Jag har liksom setat vid datorn i tiieep 2-3 timmar :oo. Så nu har jag fyrkantiga ögon :O Coolt :D. Men jaa ska gå och typ städa D:


Känsla: Uttråkad   

Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards