Utan Titel

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Alma - 20 november 2012 20:40

Jag har alltid velat ha en ny telefon eftersom att min inte är den bästa. Och nu sa pappa att dom inte hade köpt en telefon men att jag fick välja mellan en Samsung Galaxy S3 eller en iPhone 5.

Såklart så tänkte jag direkt: JA, JAG KOMMER FÅ EN IPHONE 5!! 

Men så sa pappa, på ett villkor, titta på dethär först!

Han visade mig en recencion av Samsung Galaxy S3. Pappa har alltid varit lite emot iPhone.

Efter att jag läst detdär, så vill jag ha en Samsung, LÄS HÄR!!

 

Av Alma - 20 november 2012 18:38

Idag fyller jag 13 år, jippi. Äntligen säger jag bara!

Fasst det kanske inte var världens bästa födelsedag.. Jag vaknade med hes röst och svårt att andas eftersom bihålerna var så "svullna" och jag har/ har haft halsfluss. Det låter grymt snuskigt men endå.

Så jag var hemma från skolan, jag vilade kanske halva dagen men sen fick jag för mig att jag måste göra något. Så jag stekte 2 ägg och ställde mig och målade, det är alltid kul! Om du är sjuk så hitta på något som gör dig glad, men inte är ansträngande. man känner sig genast friskare!
(Jag har inte världens bästa kamera)

 

 


Presentation


Hej jag heter Alma, är 13 år och bor i en villa i Eskilstuna. Jag älskar att måla och ta foton. Här får du följa mig genom mitt röriga liv och få tips och inspiration. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards